Du kan oprette en supportsag via dit kundecenter eller ved at skrive til os på support@inetdesign.dk.
Du modtager en kvittering på din supporthenvendelse via e-mail.
Vilkår for brug af vores support og andre forretningsbetingelser.
Du kan også ringe på +45 8612 2240, hvis du har akut behov for hjælp.
Uden for åbningstid kan du få hjælp af vores driftsvagt. Det gør du ved at oprette en sag via dit kundecenter.
I kundecentret skal du vælge typen "Driftsvagt". Det sker via en dropdown i formularen, hvormed du opretter en sag.
Vilkår for brug af driftsvagt og andre forretningsbetingelser.
Med vores kundecenter (https://inetdesign.zendesk.com) kan du oprette og følge din organisations supportsager.
Det vil sige, at du får adgang til alle sager, der er oprettet hos inetdesign via jeres domæne.
Du bliver automatisk oprettet som bruger med din e-mailadresse, hvis du har skrevet til support@inetdesign.dk. I så fald skal du på kundecentrets loginside anmode om at få en adgangskode via et af de to links, "Hent en adgangskode" og "Har du glemt adgangskoden?".
Har du spørgsmål til dit kundecenter, så kontakt os gerne på +45 8612 2240 eller support@inetdesign.dk.