Ved indrapportering af en supportsag gælder følgende vilkår.
Supportens åbningstider er mandag til torsdag kl. 9-15.30 og fredag kl. 9-14. Der kan være ændrede åbningstider i ferier.
Vores responstid er 10 arbejdstimer, og adgang til en udvikler er 35 arbejdstimer inden for supportens åbningstid.
Support uden for åbningstid (driftsvagt)
Har du brug for at bruge vores driftsvagt uden for åbningstid, skal du oprette en sag via dit kundecenter. Du kan ikke komme i kontakt med os telefonisk.
Vi vil efterfølgende kontakte dig efter behov.
Driftsvagten må kun bruges i kritiske tilfælde. Det betyder, at nøglefunktioner for en given applikation er ude af drift.
Driftsvagten vil forsøge at afhjælpe problemet og kan vælge at eskalere sagen. Der gives ikke garanti for afhjælpning uden for åbningstid.
Brug af vores driftsvagt koster 2.500 kr. per sag plus medgået tid (normal timesats).
Alle priser er ekskl. moms.
Læs vores privatlivspolitik for mere information om, hvordan vi behandler de data, som vi er ansvarlige for.
Når du indleder et samarbejde med os, kortlægger vi sammen de personlige oplysninger og den data, som vi skal behandle på dine vegne som dataansvarlig. Det nedfældes selvfølgelig i en databehandleraftale.
Hvis din hjemmeside er hosted på en server hos os, så er vores ydelse reguleret af denne Service Level Agreement.
På inetdesign.dk bruger vi ikke cookies.
Digitaliseringsstyrelsens "K01 Standardkontrakt for kortvarige it-projekter" udgør vores standardkontrakt.
Øvrige projektdokumenter som fx tilbud og kravspecifikation med tilhørende bilag har forrang for kontraktens vilkår.
K01 Standardkontrakt for kortvarige it-projekter →
Modelbilag skabelon til K01 Standardkontrakter for kortvarige it-projekter →